Anime Sign
BUn venit pe Anime Sign!!

Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

Anime Sign
BUn venit pe Anime Sign!!
Anime Sign
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

profesorii

+4
Love
Angel
Hanako-chan
Kido X
8 participanți

In jos

profesorii Empty profesorii

Mesaj Scris de Kido X Sam 09 Ian 2010, 18:18

Cum sunt profesorii pe la voi la scoala! :P
Pe la mine sunt cam asa:

Profa de mate:cam rea,...dar ii de treaba(cateodata)
diriga:ii buna cu noi...si de treaba
profa de bio:cam fitoasa si greu de luat 10 la ea
profa de desen:cea mai calma si mai draguta profa
profa de tehno':are o voce subtire si cand tipa la noi parca zgarie cine cu unghiile pe tabla
profa de fizica: si ea ii de treaba
profa de germana:preferata mea ce mai de gasca si mai de treaba
profu de istorie si geografie(avem acelesi prof):ii fain sa faci cu el doarc ca la geografie preda mult! profesorii Suspect
profu de engleza:imi place sa fac engleza cu el ii calm
profu de info:nici macar un zabet nimeni ne face glume la el si ii plictisitoare ora
profu de religie:toata ora stam jucam jocuri mergem la tabla si desenam numai sa nu facem galagie
profu de muzica:cam sarcastic caeodata glumet dar si de gasca

Cam atat!~
Kido X
Kido X

http://www.chibi-mania.lolforum.net

Sus In jos

profesorii Empty Re: profesorii

Mesaj Scris de Hanako-chan Dum 10 Ian 2010, 00:53

Pai sa vedem ... profii mei ar fi cam asa :
Profa de romana: la ea se ia greu 10, dar e super de treaba si ma inteleg bine cu ea
Profu' de mate: maimutoi la 4 ace >.< .La ora lui nu inteleg nimic si nu zice nici o gluma, daca ar fi dupa capi' lui ar face orele de mate numa' cu aia care merg sa faca ore suplimentare cu el si un elev care are 10 pe linie la mate de cand il situ >.<
Profa de engleza: e destul de tanara si mai glumeste cu noi, nu ne da teste lungi sau grele, dar ne si da cate un 3 daca nu suntem cuminti Laughing