Anime Sign
BUn venit pe Anime Sign!!

Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

Anime Sign
BUn venit pe Anime Sign!!
Anime Sign
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Honey and Clover

5 participanți

In jos

Honey and Clover Empty Honey and Clover

Mesaj Scris de Psyhee Joi 08 Apr 2010, 18:53

Honey and Clover HoneyAndClover0111

Genres: comedy, drama, romance, slice of life

Running time: 25 minutes per episode
Number of episodes: 26

Story:
Takemoto Yuuta, Mayama Takumi, si Morita Shinobu
sunt niste studenti la facultate care impart un mic apartament.Cu toate
ca traiesc in saracie,cei trei sunt capabili sa obtina placere din
micile lucruri are vietii.Anime-ul urmareste povestea vietii celor trei
ca si studenti saraci de facultate,dar si povestile lor de dragoste,cand
o fata scunda dar talentata de 18 ani,numita Hanamoto Hagumi,apare.

Parere personala:
Daca stai si analizezi povestea, da e
una cam plictisitoare avand in vedere ca urmareste viata unor banali
elevi de facultate,dar daca observi in amanunt nu poti spune ca te poti
plictisi vizionandu-l.Eu una am crezut ca mor de ras si daca ar fi sa-l
mai urmaresc odata as face-o cu cea mai mare placere.Recunosc ca initial
nu mi-a placut dar neavand ce face m-am uitat si am inceput sa devin
obsedata:personaje comice,povesti de viata,iubiri neimplinite.Totusi am
cam trecut peste intamplarile darmatice XD
Ca personaj preferat,il
ador pe Shinobu Morita.E pur si simplu genial.Un ticnit si jumatate care
are niste reactii bizare.Imi place felul lui de a reactiona si ma face
mai mereu sa rad.De fiecare data cand il vad ma astep sa faca o prostie.

Cu toate ca e un student misterios(absolut nimeni nu stia la
inceput ce e in camera lui secreta ce avea un sistem de securitate
impenetrabil,ermm..mai mult sau mai putin impenetrabil),mereu ramane
fara bani si manaca mancarea altora,tine la prietenii lui si e un
personaj foarte deschis.
Psyhee
Psyhee