Anime Sign
BUn venit pe Anime Sign!!

Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

Anime Sign
BUn venit pe Anime Sign!!
Anime Sign
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Code geass

2 participanți

In jos

Code geass Empty Code geass

Mesaj Scris de Psyhee Joi 08 Apr 2010, 19:19


Code geass Codegeass
Genres: Drama, Mecha, Military, Science Fiction, Supernatural
Opening Theme:
#1: "COLORS" by FLOW (eps 1-12)
#2: "Kaidoku Funou (解読不能)" by Jinn (eps 13-23)
#3: "Hitomi no Tsubasa" by Access (eps 24-25)

Ending Theme:
#1: "Yuukyou Seishunka (勇侠青春謳)" by Ali Project (eps
1-12)
#2: "Mosaic Kakera (モザイクカケラ)" by SunSet Swish (eps
13-23)
#3: "COLORS" by FLOW (ep 24)
#3: "COLORS" by FLOW(ep 25)
#4: "Innocent Days" by Hitomi (Ep 25)

Story: Imperiul Britanic invadeaza Japonia folosind ca arme roboti gigantici numiti Knightmare Frames.Acum se face referire la Japonia ca "Area 11" iar cetatenii sai sunt numiti "Elevens". Un britanic,Lelouch,ce traia in Japonia in acel moment ii jura prietenului sau Suzaku ca va distruge Imperiul Britanic.Cativa ani mai tarziu,Lelouch este un licean ce chiuleste de la scoala pentru a juca sah si jocuri de noroc.Intr-o zi da peste un grup de teroristi,elevens,care au furat un secret militar si care sunt capturati unul dintre membrii fortelor speciale ale Britaniei,care este chiar Suzaku.In timp ce restul diviziei militare ajunge la locul faptei,Suzaku este impuscat pentru nerespectarea ordinelor,iar secretul militar furat,care era o fata,ii da lui Lelouch puterea Geass-ului,care-i face pe toti ce-i din jur sa se supuna ordinelor lui.Astfel Suzaku devine pilotul noului prototip de Knightmare,Lancelot,al Imperiului Britanic,Lelouch devine mascatul Zero care conduce rebeliunea cu scopul de a distruge Britania odata si pentru totdeauna.

Parere Personala:Este un anime pur si simplu genial! *o* Nici n-am cuvinte ca sa exprim